Re: [LINUX:4101] Re: pcnet

ahmet aksoy (ahmetax@yahoo.com)
Fri, 5 Mar 1999 10:36:51 -0800 (PST)

Merhaba OzgUr,
Ilgine teSekkUr ederim. MesajI gOnderdikten sonra ben de zaman bulup
biraz uGraSabildim. Solitair'i ben de oynayabildim. Ama bu COzUm henUz
olgunlaSmamIS gibi geldi bana. Wine'ưn yUklenmesi Cok uzun sUrUyor.
Ancak zorunlu durumlarda kullanIlmasI dUSUnUlebilir gibi.
Yine de kendi yaptIklarImI aktarmak istedim:
Sistemim slackware 3.5, Cekirdek 2.0.36.
Kaynak:PcNet Subat-99
1- cd /usr/local
2- tar -zxvf /cdrom/Linux/Wine-981211.tar.gz
3- cd wine-981211
4- ./configure
5- make depend; make
6- make install
7- cp wine.conf /usr/local/etc
8- xinit
9- ./wine sol

wine'ưn derlenmesi 1.5 saat kadar sUrdU. AynI kaynakta yer alan
wine-990103.bin.tar.gz ve wine-990103.strip.tar.gz'den yararlanamadIm.
Selamlar. Kolay gelsin!
ax