Re: [LINUX:4075] Re: pcnet

ozgur delice (ozgurdel@hotmail.com)
Fri, 05 Mar 1999 05:57:33 PST

merhaba Ahmet ..
ben slack 3.5 kullaniyorum
tar.gz uzantili olanindan yani kaynak kodlarindan derleyip kurdum..
cd yi su anda bulamadigim icin hangi dosya oldugunu tam olarak
soyleyemeyecegim
dosyayi actiktan sonra readmesindeki gibi derleyip kurdum
soliter falan oynanabiliyo fakat office97 de memory hatasi veriyo
yani bi programin calisma ihtimali %50 gibi
kolay gelsin