Re: [LINUX:4067] Slackware3.6 da Glibc-2 & Oracle 8.0.5 for linux

Ilker Manap (ilker@cs.kou.edu.tr)
Thu, 04 Mar 1999 17:15:27 +0200

Daha onceki bu konu ile ilgili mektuplardan birinde , 2.2.0. ile simdilik
calismadigi ve bunun icin bir patch cikacagi soyleniyordu..

en iyisi 2.0.34 kernel ile calistirmak..

Ben de bu aksam Turkuaz 1.0.3 uzerine kurmaya calisacagim..

Saygilar..