Re: [LINUX:3935] Re: Gateway

Serkan AKCIN (serkan@eniac.cc.selcuk.edu.tr)
Mon, 1 Mar 1999 08:59:10 +0200 (EET)

Gateway sorusunu yanlis sordum.Kusura bakmayin.
Iki windows protokolu kullan ag arasina bir linux konulmasi durumunda
sadece TCP/IP routing yapilabiliyor. Cunku sadece TCP/IP ve IPX/SPX
routeable. Peki ben bu iki win. agini nasil ag komsularindan birbirlerine
gosterebilirim.
Samba buna bir cozum sunuyor mu mesela?

Saygilar,
Serkan AKCIN (compeng4)