Re: [LINUX:3956] radyo tuner

A.Gurcan Ozturk (aozturk@ispro.net.tr)
Sun, 28 Feb 1999 11:17:36 +0200 (EET)

Selamlar,
Radyo kartinizin markasini ve modelini belirtmemissiniz.Ben Aztech/Packar
Bell ISA bir kart kullaniyorum.2.2.1 derledigimde destek verilen radyo
kartlari arasinda kendi kartimi gordugumde cok sevindim acikcasi.Her ne
kadar su gunlerde radyo kartimin antenini bulamiyorsam da :)

http://aztech.exploits.org adresinde Aztech kartlar icin hersey
anlatilmis,bakmanizi tavsiye ederim.

Bunun yanisira /dev/radio benzeri bir devicei kendiniz yaratmaniz
gerekiyor.Kullanmaniz gereken komut "mknod radiocard c 39 0"
Daha sonra herhangi bir tuner programini (cRadio,kRadio veya fmradio vs
vs) derlerken device olarak olusturdugunuz devicei vermelisiniz.Kolay
gelsin.

A.Gurcan Ozturk
ISPRO Internet Services
aozturk@ispro.net.tr