Re: [LINUX:3878] Re: access

Fatih Avcu (favcu@inonu.edu.tr)
Thu, 25 Feb 1999 14:58:01 +0200 (EET)

normal bir user olarak baglan sisteme girdikten sonra su komutunu kullan
ve root sifresi gir o anki rott olur ve root yetkisine sahip olur.

FATIH MEHMET AVCU
Inonu Universitesi Bilgisayar Kulubu Baskani
Inonu Universitesi Egitim Fakultesi Kimya Ogretmenligi
web: http://cc.inonu.edu.tr/~favcu
e-mail: favcu@inonu.edu.tr