Re: [LINUX:3880] Re: slackware or red hat

Baris Cenberci (Baris.Cenberci@Rumeli.Net)
Thu, 25 Feb 1999 14:12:42 +0200

Onur T. Okyay wrote:

> cevabiniz icin tesekkur ederim.
> Peki bunu duzeltmek icin ne yapmam gerekir.. Kendi ISPimdeki yetkililere
> soylesem yeterli olur mu?
>
> Saygilarimla,

Maalesef, kullanici olarak, yapabileceginiz sey, sistem yoneticisinin
telefonunu rahatsiz etmek... Reverse IP meselesi, sistem adminlerine
tanimlanmasi "zor" geldigi icin "usendikleri" bir konu. ODTU bu konuda,
oldukca hakli bir bicimde hassas davraniyor.. Daha once "ev kullanicisi
oldugunuz icin baglanamiyorsunuz" tipinde bir aciklama duymamistim,
demek bu sekilde de, aciklamalar getiriliyor :) Ama servis alan bir
Internet kullanicisi olarak, servis saglayicinizdan bunu talep etmeniz
hakkiniz, daha dogrusu, verdikleri servisi dogru durust yapmalarini
istemeniz hakkiniz.

B.C.