Re: [LINUX:3850] Re: slackware or red hat

Selami AKSOY (selami@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Wed, 24 Feb 1999 18:45:44 +0200 (EET)

On Wed, 24 Feb 1999, Mete Ayhan wrote:

> Ben ftp lerde olmadigini iddia etmiyorum ...
> eger istiyorsaniz bende size bir suru adres verebilirim ..
> sizden daha fazla bilgiye sahip oldugumu iddia edebilirim ..

Bunu iddia etmek iCin benim ne kadar bilgiye sahip olduGumu bilmeniz lazIm
Oncelikle bu bir.

Ikincisi de bence ftp ler hakkInda bilgi sahibi olmaktan daha Once mail
okumak hakkInda biraz bilgiye sahip olun o mail size reply deGildi.