Re: [LINUX:3835] Re: slackware or red hat

Selami AKSOY (selami@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Wed, 24 Feb 1999 16:31:49 +0200 (EET)

On Wed, 24 Feb 1999, Onur T. Okyay wrote:

> Iyi gunler sayin Ayhan,
>
> ben gecen hafta internetten Slackware'in son surumu olan 3.6 yi aldim.
> Sanirim bu surum henuz Turkiyede'ki Linux arsivlerinde yok. Eger

Peki ben birSey sorucam. Neye dayanarak sanIyorsunuz ki Turkiye deki FTP
lerde olmadIGInI. Bi baGlanIp baksanIz hepsinde de olduGunu gOrUceksiniz.
Ornek vereyim bikaC tane

ftp://ftp.gazi.edu.tr/pub/Linux/Slackware-3.6
ftp://ftp.metu.edu.tr/pub/slackware36
ftp://ftp.linux.org.tr/pub/slackware
ftp://ftp.ankara.du.tr/pub/slackware-3.6

Bu listeyi daha da uzatabilirsiniz.