Re: [LINUX:3775] Re: Mandrake

Gorkem Cetin (e077245@narwhal.cc.metu.edu.tr)
Mon, 22 Feb 1999 17:25:00 +0200 (WET)

On Mon, 22 Feb 1999, Ozan Ozkara wrote:

> [...]

Yukarida zaten Mandrake'nin adresi var, oraya bakarsaniz KDE'nin
alternatifi degil, Red Hat dagitiminin uzerine eklenen ve kullanici dostu
bazi paketlerin olusturdugu yeni bir dagitim oldugunu gorursunuz. Red Hat,
iki dagitim arasini uzun tuttugu icin MandrakeSoft, bundan faydalanip
guzel paketleri RH'e ekliyor ve dagitimini piyasaya suruyor.

Iyi calismalar
Gorkem