RE: [LINUX:3759] Ynt: BAD PARTITION

MERT BICAKCI (mert.bicakci@turkcell.com.tr)
Mon, 22 Feb 1999 10:21:19 +0200

Tesekkur ederim yanitiniz icin ama linux'ta FDISK calismiyor ki.

Red Hat 5.4.1 install etmek istiyorum. Ederken fdisk calistiriyor ama o
da CORRUPTED PARTITION gibi bir hata veriyor.
Yani linux'tan fdisk'i calistiramiyorum. Yani ne yapmam lazim? BOOT
disketlerim var onlarla acip mi bir seyler yapayim?

Mert