Re: [LINUX:3748] Re: Network Printer

Selami AKSOY (selami@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Sun, 21 Feb 1999 20:13:04 +0200 (EET)

On Sun, 21 Feb 1999, Sezai YILMAZ wrote:

> Ise yaramadi. Hala bizim filtre'ye ugramadan gecip gidiyo
> yaziciya. Yine de tesekkurler. Bu arada Redhat guzel arayuzu'ne bizim
> filtreyi kullanmasini nasil soyleyecegiz? :-)

Filtreyi kullanmasInI sOylemekte sorun yok "Inpult Filter" diye biyer var
karSIsIna yazarsIn senin filtreyi sorun deGil de direk olarak raw
gOndermek iCin seCenek yokmuS redhat ta az Once baktIm. Gazi Uni. de

lj-5|remote-hplj:\
:lp=/dev/null:\
:sh:\
:sd=/var/spool/lpd/lj-5:\
:rm=192.168.100.253:\
:rp=raw:\
:mx#0:\
:if=/var/spool/lpd/lj-5/filter:

Seklinde kullanIlIyor. if= ... kIsmIndaki filtreyi es geCmediGini
dUSUnUyorum ama Ozellikle bakmadIm. BayaGI bi zamandIr bu Sekilde
CalISIyo ama.