YNT: [LINUX:3679] Re: YNT: remote boot +boot eprom

Uysal Vasfi (Vasfi.Uysal@METRO-AG.com)
Thu, 18 Feb 1999 11:19:47 +0100

Peki o başka bir işletim sisteminin nerede kurulu olduğunu düşünüyorsun

-----Özgün İleti-----
Kimden: Varol KESKIN [SMTP:keskinv@astronomy.sci.ege.edu.tr]
Tarih: 18 Şubat 1999 Perşembe 10:08
Kime: Multiple recipients of list
Konu: [LINUX:3679] Re: YNT: remote boot +boot eprom

Uysal Vasfi wrote:

> Merhabalar
> Üzgünüm ama bu senin bahsetti?in ?ey imkansyz

Bu olanaksiz degil. eproma boot image yazilabilirse (kim nasil yapar
bilmiyorum) linux server kullanilarak bir disksiz bilgisayar
herhangibir
isletim sisteminden boot edilebilir.

Bunun icin Remote-Boot HOWTO-larini okumanizi oneririm.
Varol Keskin
Ege University, Science Faculty,
Astronomy and Space Sciences Department,
Bornova 35100, Izmir - TURKEY
e-mail : keskinv@alpha.sci.ege.edu.tr
keskinv@astronomy.sci.ege.edu.tr