Re: [LINUX:3636] Re: Copy-Paste

Baris Cenberci (Baris.Cenberci@Rumeli.Net)
Tue, 16 Feb 1999 11:02:25 +0200

Cloud Rain wrote:

> xterm yerine color_xterm programini kullanirsaniz ayni sekilde gpm`yi x
> server üzerinden kullanmaya devam edebilirsiniz...

> Listeden cikmak icin:
> unsub linux

X'de standart olarak orta tus kopyalamayi yapar.. (GPM'de sanirim sag
tus idi...) X'de eger, 2 tuslu bir fare kullaniyorsa, 3 button emulation
(3 tus oykunmesi miydi arkadaslar???)'i kullaniyor olman lazim. Bu
sekilde, iki tusa ayni anda basarak, (tabii once sol tusla copy
yapacagin yeri secmen gerek...) copy-paste yapabilirsin...

Iyi calismalar...

B.C.