kernel hatasi - as86

Baris SiMSEK (simsekb@ceng.ktu.edu.tr)
Tue, 9 Feb 1999 13:06:28 +0200 (EET)

ayni hata ile ben de karsilasmistim. Turkuaz'i kuraraken assembly
derleyicisi as86 yi kurmadiniz galiba. Kurulum disketi ile tekrar acip
guncelleme secenegini secin. Sanirim "yazilim gelistirme" basligi altinda
idi. Assembly derleyicisini sec ve kur. Hangi paket olduguna emin olmak
istiyorsan uzerinde F1 e basip bilgi alabilirsin.
Ben boyle duzeltmistim sorunu. Umarim yardimci olur.

- barI$ -

On Sun, 7 Feb 1999, beyhan ogur wrote:

> 486 hp vectra bir makinam var linux turkuaz kurulu
> kernel derlemek istiyorum fakat bi turlu derleyemedim
> make zImage yapinca
> baya islem yaptiktan sonra
> hata veriyor
> as86 da hata veri yor eror 127 gibi bi hata
^^^^