Re: [LINUX:3504] Re: kernel 2.2

Selami AKSOY (selami@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Tue, 9 Feb 1999 09:19:32 +0200 (EET)

On Mon, 8 Feb 1999, Serdar Gurcan wrote:

> 2.2.1 versiyonunu kurmaya calistim. ilk denemede kernel cok buyuk dedi.
> bzip ya da module kullanin dedi .

"make zImage" ve "make bzImage" den bahsediyorsunuz zannediyorum.
2.1.x lerden sonraki kernel lerde zaten direk bzImage deneyin hep bUyUk
diyor zImage derseniz. Ama kernel dan kaynaklanan birSey yok gayet gUzel
derleniyor. BirSeyleri yanlIS yapmIS olabilirsiniz. Hep hata verdi diyorsunuz.
VerdiGi hatalardan birkaC satIr buraya paste etmiS olaydInIz daha kolay birSey
sOylemek mUmkUn olabilirdi.

--- __ _
SaygIlar, Sevgiler / /(_)_ __ _ ___ __