Re: [LINUX:3393] Re: X, fs

ilker Aktuna (ilker@fornet.net.tr)
Fri, 29 Jan 1999 12:49:18 +0300 (EET)

Boot sirasinda istediginiz dizinin istediginiz partitiondan mount
edilmesini saglayabilirsiniz, bunun icin /etc/fstab dosyasini asagidaki
gibi (orkek) duzenlemeniz ve gerekli sistem dosyalarinin gerekli
partitionlarda bulunmasini saglamaniz yeterlidir.

#/etc/fstab
/dev/hda1 / ext2 defaults 1 1
/dev/hda2 /usr ext2 defaults 1 1
/dev/hda3 swap swap defaults 0 0