Re: [LINUX:3302] Re: Mail engelleme

dd (ddogu@mesarya.eng.emu.edu.tr)
Sat, 16 Jan 1999 10:58:20 +0200 (EET)

selam

procmail'le halledebilirsiniz bu sorunu. home dizinize .procmailrc isminde
bir dosya acip icine:

:0
* ^From.*abcd
/dev/null

dediiniz takdirde "abcd" isimli userdan gelen her mail otomatik olarak
/dev/null'a atilacaktir, silincektir dier bi deisle... daha ayrintili
bilgi icin man'daki "procmail", "procmailrc" ve "procmailex" sayfalarina
bakmanizi oneririm.

bi hatam varsa pardon.

sevgiler+saigi ve kolay gelsin
dd