Re: [LINUX:3288]

Ozben Evren (oevren@bigfoot.com)
Fri, 15 Jan 1999 11:41:40 +0200

admin@teos.iyte.edu.tr wrote:

> Herkese iyi calismalar.
> Slackware 2.03 kullaniyorum. C' de program yazarken bir sorunla
> karsilastim. Yazdigim program calistirinca ekrana
>
> Segmentation fault (Core dumped)
>
> Linux tamamini goruyor. Acaba bu sorunu nasil halledebilirim, acil cozum
> bekliyorum, herkese tesekkurler.
> yazip cikiyor. Programimda syntactic veya semantic
> hata olmadigini
> soyleyebilirim. Soyleki, ayni programin bir baska versiyonu duzgun
> calisiyor. Aralarindaki tek fark duzgun calisanda float 30*30*30*30 luk
> [...]

Segmentation fault hatasini kendi memory bolgesi disinda biryere
yazmaya calistigi icin veriyor.
Cok acik yazmamissiniz ama eger malloc kullaniyorsaniz return degerini
kontrol ettirin...
Eger istenen miktarda hafizayi ayiramazsa 0 dondurur...Probleminiz (seg.
fault) bu sebepten dolayi
olabilir.

Eger sorun hafiza yetmezligindense sparse matrix programming metodlari
isinize yarayabilir.
Eger sizin icin sorun olmayacaksa hataya yol acan program segmentini
yollarsaniz daha kolay cozum bulunabilir.