Re: [LINUX:3245] Linux'da buyuk IDE disk sorunu

Uzman (uzman@urgentmail.com)
Thu, 14 Jan 1999 01:15:00 +0200

Levent YILDIRIM wrote:

> Elimde 10.1 gb IDE disk var fakat bunu linux'a tam kapasite ile
> gosteremedim. Bunun icin how-to larda bir dosya var ama bu dosyada
> anlatilanlari yapmama karsin hic bir ilerleme olmadi. Asil sorunum 10.1
> yada buna yaklasik bir partition kuramamam (Tek yada daha fazla sonucta
> diski tam kapasite ile kullanmak istiyorum). Daha once bu tur bir sorunla
> karsilasan varsa yardimlarini bekliyorum. Simdiden tesekkurler.
>
> Iyi Günler
>
> Levent YILDIRIM

Merhaba,

Belki cok, ne diyeyim, tamam, acemice cozum olacak .Elinizdeki
buyuk diski DOS ile partitionlara ayirsaniz, ornegin 4
partitiona ve mount point olarak her birini /dosc /dosd
...seklinde tanimlasaniz, desem, ne dersiniz ?

Kolay gelsin