Re: [LINUX:3240] soffice5.0 + s3 virge dx

Hakki Eskicioglu (hakki@me.metu.edu.tr)
Wed, 13 Jan 1999 17:18:14 +0200

S3 Virge kartlarinda sorun cikiyor. Bununla ilgili bir patch
"http://www.stardivision.com/support/download"
dan alinabilir.

Ancak bu kurum sirasinda ki sorunu cozmuyor. Cozum ise en kolayi baska bir kart
denemek. Benim yaptigim ise su: S3 Trio kartinda kurdum daha sonra da tekrar
ama baska bir S3 Virge karti takdim, sorun cikmadi (Fakat tekrar bu kartla
kurmaya kurmaya kalksam ne olur bilmiyorum).

Iyi aksamlar.