Re: [LINUX:3210] Sound Blaster AWE64

Erol Ozcan (eozcan@superonline.com)
Tue, 12 Jan 1999 22:47:07 +0200

Merhaba,

Problemin cozumu icin kernele ilave bazi
awedrv lari eklemen gerekiyor sanirim. Bende
de SB AWE64 var ve bendede sorun oldugunda
birkac hafta once webte arastirma yapmistim.

http://bahamut.mm.t.u-tokyo.ac.jp/~iwai/awedrv/

adresinde driverlari bulabilirsiniz. Ayrica

http://homepage.ruhr-uni-bochum.de/Marcus.Brinkmann/Soundblaster-AWE-HOWTO.txt

adresindeki howto ya bakiniz.

Ben butun programlari dl ettim ama vakit bulupta
bir turlu ugramadim. Calistirsaniz -ki calisacak- nasil
oldugunu buraya mail atarsaniz sevinirim.

kolay gelsin,

Erol Ozcan