Re: [LINUX:3206] redhat upgrdae

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Tue, 12 Jan 1999 12:09:07 +0200 (EET)

On Tue, 12 Jan 1999, Osman Kucukkaraca wrote:

> selam...
> Redhat 5.0 kullaniyorum 5.2 ye rpm dosyalarini
> compile edip yukseltebilir miyim?
Compile etmene gErek yok..
Dogrudan sistemi ayni yeniden yUkleyecek gibi disklerini yaratarak ac
Daha sonra Sana soruyor zaten update mi yeniden kurmami diye?
Ondan sonra Kurulumla hersey ayni.. Paketleri seC ve yUkle.. O kadar..
Ama Sizi uyarmak istiyorum.. EGer Cok kullanici varsa sistemde /etc,/home
gibi dizinleri her ihtimale karsi yedekleyin.. Ne olur ne olmaz..;)
iyi Calismalar..
dS