Re: [LINUX:3175] Ynt: Rockwell modem....

Tanju Aktug (aktugt@cs.med.deu.edu.tr)
Mon, 11 Jan 1999 12:38:36 +0200

Sayin Ozlem,

Bendeki Rockwell modemde PnP veya duz olarak bir jumper vardi. Onu duz
olarak duzenledim.
Diger jumper'lari com4 olarak duzenledim.
/etc/rc.serial icinde cua3 satirina cua2 satirinda olan, cua3 satirinda
olmayan ifadeyi ekledim.
rc.serial comutunu verince modem tanimlandi.
Bu komut her acili$ta cali$acagi icin bir kez rc.serial dosyasini
duzenlemeniz yeterli. Yalnizca birinci sefer ek olarak komut vermeniz
gerek.

iyi $anslar....

Levent Ozlem wrote:

> Peki Rockwell modemi nasiln tanitacam??
> Internal 56 K??
> Okudugum kadariyla /dev/cua3 olarak tanimlamak gerekiyormus...
> Fakat ben bir turlu tanimlayamadim... 2 tane portu sadece goruyor...
> Bunlardan biri com1 portu(cua0) digeri ise cua1 veya cua3 duruma gore...
> Fakat bunlardan hicbiri benim Rockwell degil...
> Tanimlamayi /etc/rc.d/rc.serial'dan yaptim...
> Bana bu konuda ayrintili bilgi verebilir misiniz?
>
> Sevgilerle...

Tanju Aktug
DEU Tıp Fakultesi
izmir / Turkey