Re: [LINUX:3157] (no subject)

Burak DAYIOGLU (burak@eti.cc.hun.edu.tr)
Sat, 9 Jan 1999 17:35:20 +0300 (MEST)

On Sat, 9 Jan 1999, Ozan Ozkara wrote:
> linux icin c de yazilmis(bende cgic 1,05library leri var) bular icin
> ornerk bir c kodu olan var mi???* yani ornerk bir user name ve password
> authentication yapan bir code

Ozan,
Sorunu tekrar okursan anlasilmaz halde olacagini gorursun. Ben sorunun
"web sayfasina baglanan kullanicinin authentication'ini CGI programi ile
nasil yaparim? Elimde cgic kitapligi var. Bununla yapabilir miyim, ornegi
olan var mi?" diye varsayiyorum.

Authentication icin CGI kullanmak pek dogru bir cozum degil. Web sunucusun
destekledigi yerel bir authentication mekanizmasi daha guvenilir cozum
olacaktir. Eger Apache kullaniyorsan (onu dunya kullaniyor... :),
http://apache.bilkent.edu.tr/docs/misc/FAQ.html#user-authentication
URL'inden kullanici denetimi ile ilgili bilgilere ulasabilirsiniz.

selamlar, sevgiler,
bd