Re: Proxy

=?iso-8859-1?Q?Serdar_=D6zler?= (sozler@pemail.net)
Wed, 6 Jan 1999 16:47:38 +0200

Tam olarak yapmak istedigim sizin son dediginiz.
Tek ip ile 5 makineyi internete baglamak.
Yarin deneyecegim bahsettiginiz seyi, tesekkur ederim.

-----Original Message-----
From: Devrim SERAL <devrim@tef.gazi.edu.tr>
To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
Date: Wednesday, January 06, 1999 12:17
Subject: [LINUX:3066] Re: Proxy

On Tue, 5 Jan 1999, [iso-8859-1] Serdar Özler wrote:

> En uygun proxy programi sizce nedir?
> Ama sadece http proxy istemiyorum, socks, ftp, telnet, vs vs herseyi
> desteklemeli...
Tam olarak ne yapmak istiyorsunuz ki!!!
http ve ftp icin squid oneririm.. Ama illede clientlerden irc,telnet vsvs
kullanmak istiyorum derseniz daha doGrusu tek ip ile tum makineleri disari
cikarmak istiyorsaniz o zaman IP-Masquerade Oneririm..
Daha fazla bilgi icin IP-Masquerade.HOWTO bakiniz..
iyi calismalar..
dS