Re: [LINUX:3065] Re: COK Acil...

Mumin Olmez (mumin@troya.iyte.edu.tr)
Wed, 6 Jan 1999 08:36:03 +0300 (MEST)

ben bir prg calistirmiyorum. ama 200 kadar kullanici var. kullanicilarin
da boyle bir sey yaptigini sanmiyorum. cunku makina acildiktan 10-15 dakka
donra yavas yavas once bos disk alani azaliyor. ve surekli hard diskin
isigi yaniyor. yani diske surekli bir sey yaziyor. ve sonra asagidaki
hatalari verip kapaniyor. sebebini bir turlu bulamadim.