Re: [LINUX:3019] Re: [LINUX:3014] Re: Liste Mesaj? ?ncelemesi :-o

Hasan Orek (orek@ims.metu.edu.tr)
Tue, 5 Jan 1999 11:47:14 +0200

> [...]
> belirtiliyor.
> Gelelim ana konuya Su anda iyi bir makina topladim P2 350 (100mhz
> internal bus) ve tabi ki agp kart almak gibi halt yedik Kart Flagpoint
> shocker (8mb) ve bilgisayarimda iki sistem kullaniyorum yani Su.se linux
> ve
> win98 bir arada. Ancak bu karti birturlu linux a tanitamadik. Uretici
> firmadan yardim istedim ama bana Soyle bir cevap geldi:
>
> "Dear Sir,
> There is no driver or support available for Linux under any Flagpoint

Simdi anladigim kadar ile uretici firma dan degil de Turkiye deki
distributorlerinden yardim istemisiniz (oyle mi ?). Eger oyle ise bence
adamlar uretici firmaya Linux driverlari olup olmadigini hic sormadan direkt
size yok demislerdir. Internetten baktiniz mi ?

Tuncel Mutlu

Tabiki once internette aradiktan sonra direk olarak sirketin merkezine mesaj
yolladim ancak birsekilde cevap bir Turkten Ingilizce olarak geldi gerci
mektubu ingilizce yazmistim ama olsun. Anlayacaginiz ne Su.se nin ne de
Flagpointin sayfasinda benim karta uygun driver yok.

Hasan Orek