Re: [LINUX:3025] Re: consol dan erisilememe

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Mon, 4 Jan 1999 22:54:54 +0200 (EET)

On Mon, 4 Jan 1999, Istanbul Explorer wrote:

> Ama benim makinada /etc/login.access dosyasi yok.
> ps. Red Hat 5.1 kullaniyorum.
>
> ise yararsa sizinkini bana yollar misiniz?maiolim:
> balabanm@boun.edu.tr
O zaman /etc/security/login.access vardir.. Yok diye bisey yok..
Slackta olan CoGu sey Redhatta da vardir sadece yerleri degisik ..

find / -name login.access -print derseniz size bu dosyanin nerde oldugunu
bulur ve gosterir..Lutfen dosyalari iyice karistirip ona gOre yok diyin..
iyi calismalar..
dS

Tip:Aramak istediginiz dosyayi find komutu ile aratabilirsiniz. Daha fazla
bilgi icin man find
ornek: find / -name *login* -print

icerisinde login olan tum dosyalari listeler wildcardlar ayni tarama
makinelerindeki gibidir..