Re: [LINUX:2998] Mail server

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Mon, 4 Jan 1999 01:24:31 +0200 (EET)

On Sun, 3 Jan 1999, ZybEr wrote:

> Yine rahatsiz ediyorum.. Ben linux kurulu makinaml 24 saat acik birakmayi
> dusunuyorum.. Bari acik kalmisken bi de mail server kuralim diye bi
> dusuncemiz var.. Sordugum kisiler cogunlukla mail server linuxla zaten gelir
> diyor.. Mail atarken (pine ile) prb yasamiyorum ancak mail server konusunda
> hicbir bilgim yok.. Gorkem Cetin'in kitabinda da konu ile ilgili bisey
> bulamadim.. Yardimci olabilecek olan varsa sevinirim.. Bu arada Slackware
> 3.5 kullaniyorum.. Kernel 2.0.34.
> SayglLar -- ZybEr

Internete nasil baglisiniz? Onuda yazsaydiniz daha iyi olurudu .. Yine
varsiymlarla gitmem gerekecek.. Ethernetle baGli oldugunuzu dusunuyorum..
Sendmail zaten sisteme default kurulu olarak geliyor(Tabi eksik
kurmadiysaniz) makinanizin hostnami filan tanimliysa sorun yok demektir..
/etc/sendmail.cf Uzerinde biraz oynamaniz gerekecek.. Birde sendmail.cw
dosyasinada hangi hostlari icin mail alanacagi yazilacak o kadar..
Sanirim yardim.bilkent.edu.tr de daha genis bilgi vardi ordan
yararlanabilirsiniz..
iyi calismalar.
dS