Re: [LINUX:2977] Re: Pci modem

Burak (acelinux@artemis.efes.net)
Sat, 02 Jan 1999 12:31:57 +0200

Listenin web'deki arsivini taradigimda winmodemlerle ilgili olan
basliklarin %90'inda konuyla gayet alakasiz bir tartismayi izlemek zorunda
kaldim. Tartismaya Re:WinMOdem konusuyla mail gondererek katilan
arkadaslari -biraz gec de olsa- protesto ediyotum. Türkce Linux yardimi
icin cok onemli bir hazine olan bu arsivin bundan sonra off-topic
tartismalarla kirlenmemesini umuyorum.

Bu arada uzerinde acikca Rockwell markasi olan bir modemin aslinda oyle
olmamasini aklim da almiyor. Gene de bir sonuc:

RW-56VPCI "modem" Linux'ta calismamaktadir.