[LINUX:2959] Re: ethernet sorunu

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Thu, 31 Dec 1998 00:29:05 +0200 (EET)

On Wed, 30 Dec 1998, imrana wrote:

> Bi dakka...
> Adi gecen chipset ISA NE2000 kartlarda kullanilmiyormu?
> Sizin tavsiye ettiginiz ise PCI NE2000 modulu.
>
> Acaba benmi yanlis biliyorum?

Himm benim uGrastigim tUm RTL8029AS chipsetli kartlar PCI bilemiyorum..
Yanilmis olabilirimde .. Hatta Nasadan Donald Backer Bunlar icin
NE2000 PCI?!! Korkunc korkunc diyordu diye hatirliyorum ..
He he ... BayaGi gUlmustum..
En iyisini sen a$agida yapmissin..
Mailler eksik gelince bOyle oluyor..
Neyse kafamiza gOre cevaplamaya bakalim..;)
iyi calismalar..
dS