[LINUX:2910] =?X-UNKNOWN?Q?Re=3A_=5BLINUX=3A2908=5D_Re=3A_Liste_Mesaj=FD_=DD?=

Murat Arslan (arslanm@gate.marketweb.net.tr)
Tue, 29 Dec 1998 00:39:50 +0200 (EET)

On Mon, 28 Dec 1998, Uzman wrote:

> [...]

Bu tur seyleri yazmanIn bir geregi yok neticede sizin o yazdiginiz
mesaj da birtakim kisileri rahatsiz ediyor olabilir. Neticede benim
bu mesajim da rahatsiz ediyor olabilir.

Ornegin, bazi news serverlar reply edilen satir sayisindan daha az satirda
mesaj yazdiginizda o mesaji kabul etmezler. Bunu genel kural olarak
kabul ederseniz, mail alip/gonderme etigine uyarsaniz (herkes icin
konusuyorum) bir problem yasanmayacaktir.