[LINUX:2903] =?iso-8859-9?Q?Liste_Mesaj=FD_=DDncelemesi_:-o?=

mehmetkz (mehmetkz@atlas.net.tr)
Mon, 28 Dec 1998 20:53:27 +0200 (EET)

Arkadaşlar bana biraz abartı geldi de sizlerinde dikkatini çekmek istedim.
Aşağıda iki arkadaşımızın yazışması var tam 99 satır sürüyor, bu 99 satır
yazıdan 15 satırı arkadaşların yazdığı yazı gerikalan 84 satır ise
listecinin ve arkadaşların mail programlarının eklemeleri. Şimdi bu konuda
bir çift lafım var ben 15 satır yazı için 99 satır yazıyı alıyorum yani
ortalama %85 gereksiz şeyler, %15 ise okumam gereken mesaj kısmını
oluşturuyor. Aşağıdakileri sonuna kadar okursanız sizlerde şaşıracaksınız .
Mehmet Kızılsakal

Aşağıdakiler iki arkadaşımızın anlatmak istedikleri:
**************************buradan
kesiniz*************************************
Emre:
A.Gürcan Öztürk:
Emre:
A.Gürcan Öztürk:
> Yooo...karistirmadim.Ben kendim yarattim calisti :)
>Her dosyanin default olarak gelmedigini daha once ogrenmistim de.
Emre:
>Peki bu durumda nasil kullanilir man limits de bulamadimda. Onuda
>rica edeyim bi daha rahatsizz etmicem.
> Ayrica ilgine cok tesekkur ederim sorumu cevaplayan tek insansin.
> Saygilarimla,
> Emre OZEN
**************************buradan
kesiniz*************************************

AŞAĞIDAKİLER BİZİM OKUMAK ZORUNDA OLDUKLARIMIZ

**************************buradan
kesiniz*************************************
> [...]
>rica edeyim bi daha rahatsizz etmicem.
> Ayrica ilgine cok tesekkur ederim sorumu cevaplayan tek insansin.
> Saygilarimla,
> Emre OZEN
> ozen@compenet.emu.edu.tr
>

>Date: Tue, 22 Dec 1998 11:28:07 +0200 (EET)
>From: "A.Gurcan Ozturk" <aozturk@finland.ispro.net.tr>
>To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
>Subject: [LINUX:2740] Re: (Fwd) Process Sinirlamasi
>

> Yooo...karistirmadim.Ben kendim yarattim calisti :)
>Her dosyanin default olarak gelmedigini daha once ogrenmistim de.

***