[LINUX:2857] Re: KERNEL'le ilgili...!

Varol KESKIN (keskinv@astronomy.sci.ege.edu.tr)
Sat, 26 Dec 1998 11:24:14 +0200 (EET)

hubu njmkdfsd wrote:
> ama yakin gelenleri secerek bir cekirdek derlemeye calistik
> fakat derleme sirasinda bi suru hata mesaji tekrar tekrar cikip durdu
> cekirdek derlenmedi

Benim de basima buna benzer bir durum gelmisti. PCI ethernet kartini
tanitabilmek icin kernel 2.0.36 derlemem gerkti. Bir suru hata ile
karsilastim ve derleyemedim. Sonra biraz arastirinca

http://www.suse.de/~florian/kernel+egcs.html

adresinden buldugum linux-2.0.36.patch i uygulayinca kernel
derleyebildim. Belki sizin sorununuz da budur. Bir deneyin isterseniz.
Varol Keskin
Ege University, Science Faculty,
Astronomy and Space Sciences Department,
Bornova 35100, Izmir - TURKEY
e-mail : keskinv@alpha.sci.ege.edu.tr
keskinv@astronomy.sci.ege.edu.tr