[LINUX:2851] Re: KERNEL'le ilgili...!

Istanbul Explorer (balabanm@boun.edu.tr)
Sat, 26 Dec 1998 00:31:53 +0200 (EET)

hocam naparsan yap sunlari yapma o zaman kernel derlenmez:

1 - enhaced dfile system de dahil olmak uzere file system koymayi unutma
!!!!!!
2- ya a.out yada elf binarylerinden mutlaka birin sec
3- Rules.make in tercih ettiklerini sende tercih et (yani tavsiye
edilenleri koymaya ozen goster)
4

- Murat Balaban