[LINUX:2834] Re:

R. Engur Pisirici (engur@havelsan.com.tr)
Fri, 25 Dec 1998 11:16:20 +0200 (EET)

Ufak bir ekleme..
direkt win binary dosyalarinin adlarini yazarakda calistirma imkaniniz
vardir. (kernel destekliyorsa tabi..) Nasil mi? Oncelikle elinizde olan
linux cekirdek kodunun dizinindeki Documentation alt-dizininde
binfmt_misc.txt gibi bi dosyayi kontrol edin. Varsa, onu okuyun, yoksa
kernel desteklemiyor demektir.

Iyi Calismalar,

R. Engur Pisirici

Information Security Group