[LINUX:2800] Re:

Feti ADAR (adar@donanim.emyo.ege.edu.tr)
Wed, 23 Dec 1998 22:38:33 +0200 (EET)

yaa bu cok guzel bisi ben linux le tanisali cok kisa bi sure oldu
gerci bilgisayarlada 1.5 yildir falan doru durus urasiyorum
internet inanilmaz bisi bence vede en guzeli burda insanlarin bi karsilik
beklemeden birbirine yardim etmesi.
solenenlerden coguna katiliyorum belki bazen ne aradigimizi bilmiyoruz
cok fazla dokuman var bunnarin arasindan sana gerekli olani bulmak cok zor
hatta kimi zaman acil bi durum oluyo ve birilerini ariyosun
bu konuda belkide en iyisi bbs ler cunku bisiler bilen
birilerini bulursan o anda direk konusuyosun karsilik li bence bu en iyisi
bunun icinde bisiler yapilabilir mi??
mesala linux bbs :))
herkese iyi calismalar