[LINUX:2792] Re:

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Wed, 23 Dec 1998 20:49:23 +0200 (EET)

On Wed, 23 Dec 1998, imrana wrote:

> Ne yapilacagina bilmem ama asagidaki yapiya tamamen muhalifim.
> Cunku bu yapi fazla teknik bir dokuman olusturur ve pratik olarak yenilerin
> isine yapamaz. Kendimden biliyorum. Hic bisi anlamiyordum.
> Anlayamamnin sebebide bu kadar ivir zivirin neye yaradigini/nicin yapildigini
> kavrayamamak oluyordu.
>
> Esekten dusmus (Hoca gibi :) ) biri olarak onerdigim yapi:
>

> Linux Nedir?
> Ne degildir?
> Neye yarar?
> Dokumantaston kaynaklari (man, info, howto, faq, web saylari vs vs)
> [...]
Sanirim yukardaki gibi bir yapi LinuX i$letim Sistemi Kitabi iCinde zaten
var..
Tamam kitabin update olmasi lazim ama yinede yukardaki gibi bir yapi
Onceden yapilmi$ i$lemleri sil ba$tan yapmak gibi bi$ey olacak..
O yUzden ben Onceden de BuraGinda OnerdiGi gibi hiyerar$ik bir yapida
genel sorunlara deGinecek bir dokuman yaratma taraftariyim..
Ozellikle de Cok kar$ila$ilan sorunlari.. Onceden sanirim bir arkada$
belirtmi$ti coGu soru donup donup dola$ip ba$tan soruluyor..
O yUzden belli bir omurga Uzerinde en Cok kar$ila$ilan sorunlari irdeleyip
buna gOre dokuman Cikarmamiz gerekiyor inancindayim..

Yoksa yukardaki coGu $ey linux i$letim sistemleri ve linux-faq altinda
tUrkce olarak mevcut..
iyi CAli$malar dileGiyle..
dS