[LINUX:2781] Re:

Burak DAYIOGLU (burak@eti.cc.hun.edu.tr)
Wed, 23 Dec 1998 17:42:53 +0200 (EET)

On Wed, 23 Dec 1998, A.Gurcan Ozturk wrote:
> Hocam,
> Zamanla o sorularin cIG gibi buyuyecegini dusunursek,zor durumda kaliriz
> bence.Ya bi liste gibi bisey acalim.Insanlar o listeye mesaj atsin ya da
> bir cgi programi ile sorularini webde bir yere kaydetsinler ya da
> dosyaya.Daha sonra bilgisi orta duzeyde olan bizlerde yanitlayalim sira
> ile ya da paylasarak.Nasil ?

sorunlari sistematik cevaplamaya kalkisirsak teknik destek merkezi
islevini kendi kendimize ustumuze almis oluruz, ki bu *bence* yanlistir.
Listelerin faydasi, asenkron ve diledigimizce yardimlasabiliyor
olmamizdir. Onerilen turde bir yapi zorunluluk/yukumlulugu de beraber
getirecektir diye dusunuyorum.

FAQ'ya girmesi onerilen soru ve cevaplarin CGI'lar araciligi ile
toplanmasi fikrine sicak bakiyorum. Yazilimlari ben hazirlayacagim.
FAQ sitesinin iceriginin duzenlenmesini ustlenebilecek (standartlarini
belirleyecegiz, is mekanige yakin olacak) babayigit var mi? Sablonlar vs.
kullanacagiz. Sadece soru ve cevabini hiyerarside uygun yere eklemek
gerekiyor.

selamlar,
bd