[LINUX:2721] Re: ethernet?

Istanbul Explorer (balabanm@boun.edu.tr)
Mon, 21 Dec 1998 22:13:58 +0200 (EET)

evet yahmin edildigi gibi ethernet kartiniz ok deel.
cat /proc/interrupts ile bos bir interrup,
cat /proc/ioports ile de bos io bulup eth0 yu orata kurun...
ama ne200 compatible ISA bir kartiniz varsa basinz belada..
Kernel derlemeniz bile gerekebilir.

- Murat Balaban

On Mon, 21 Dec 1998, Feti ADAR wrote:

> Aslinda sorunu tam annamista degilim
> makina sadece kendine ping cekiyo??
> kendime daha onceden kurdugum ayni surumde olan linux te bole bi sorun
> cikmamisti
clackware mi kullaniyorsun. Red hat tavsiye ederim onun daha cok
superprobe ozelligi var.

> Ethernet karti farkli oldugu icin sorunun ordan oldugunu dusundum
> netconfig falan yaptim tekrar ama olmadi
o komut sadece existing installation da network baglantisini ayarlar/
hostname vs gibi. ama ethernet kartini install etmez

> ifconfig dede eksik bisiler var
> lo
> yazan yerde bilgiler tam
> ama etho
> kismi yok??
Kernel derlersen kesin cozum olabilir...