[LINUX:2719] Re: Online olamiyorum

Uzman (uzman@urgentmail.com)
Mon, 21 Dec 1998 21:33:53 +0200 (EET)

A.Gurcan Ozturk wrote:

> Merhabalar,
> ISP'nizin PAP kullandigindan emin misiniz? Kppp'deki CHAP ya da Terminal
> Based seceneklerini denediniz mi? Ilk Kppp kullandigimda bende PAP
> kullandim ama meger benim ISP Terminal based kullaniyormus:)
> Kolay gelsin.

Merhaba,

ISP`min PAP kullandigina oldukca eminim.

Terminal based secenegini kullanmadim, ancak, terminal ile deneme yaptim.
Kullanici adimi ve sifremi elle girdigimde terminalde, hani abuk sabuk
karakter gordugunuzde islem tamam denilen harf salatasini da aldim.

Daha once de PAP seklinde baglanabiliyordum.

Bir soru pap-secrets icinde yeralan loginismim ve sifrem`in tirnak icinde
olmasi dogru mu ?

Selamlar, kolayliklar