[LINUX:2696] Re: basladik linuxe ...hadi hayirlar ola

ugur guray (guray@sci.akdeniz.edu.tr)
Mon, 21 Dec 1998 14:01:14 +0200 (EET)

ROOT
LINUX
> linux e baslaman cok guzel bende uzun zamandir linux kullanmiyorum
>yani her seyin bi basi var onun icin takma kafana
> gelelim sorunlarina
SEVGILI FETI.. ILGILENDIGIN ICIN COK SAGOL..ANCAK BU DISKETLER BENDE
YOK..SORUMUN ICERISINDE ELIMDEKI CD DEN BOOT VE ROOT DISKETLERINI OLUSTURUP
OLUSTURAMIYACAGIMDA VARDI..BUNUDA CEVAPLARSAN COK SEVINIRIM