[LINUX:2667] Re: kernel de hata mesaji

Gokhan Moral (gm@bilkent.edu.tr)
Sun, 20 Dec 1998 13:03:33 +0200 (EET)

sorun asagidaki gibi saat olayindan, buna katiliyorum.
ama eger ki bios saati dogruysa (bi sekilde make komutu, mevcut dosyalarin
tarihine bakiyor ve gelecekte derlenmis dosya buluyor diye), sorun cikan
directory'e girip

touch `find . -depth -print`

komutu ile butun dosyalarin tarihini bios'un _sandigi_ zamana ayarlayarak
tekrar compile etmeyi deneyebilirsiniz.
sorun cozulecektir.
Saygilar