[LINUX:2657] Re: C de timer

Arslan UNAL (aunal@toprak.com.tr)
Thu, 17 Dec 1998 09:34:46 +0200 (EET)

-----Original Message-----
From: Huseyin KALYONCU <huseyin@gandalf.physics.metu.edu.tr>
To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
Date: 16 Aralık 1998 Çarşamba 10:01
Subject: [LINUX:2617] Re: C de timer

>Ne o dostum, odevlerini millete mi yaptirmaya calisiyorsun ?

1- Hayir.
2- Sana ne!
3- Oyle bile olsa bir mahsuru mu var!?
4- Ben sizin dostunuz degilim.
5- Sorulara verilen cevaplar yapilacak isin amacina gore mi degisiyor?!
6- Bu maile yezilabilecek cok cevap var ama bu kadari yeterli galiba

Ayrica sordugum soruya cevap yazarak yardimci olmaya calisan arkadasima
tekrar tesekkur ederim.

Arslan