[LINUX:2607] email satisi

ibrahim altun (ialtun@hos.akdeniz.edu.tr)
Tue, 15 Dec 1998 21:44:53 +0200 (EET)

Sayin liste uyeleri oncelikle sizi gereksiz yere mesgul ettigim icin
ozur dilerim.

Bu insanlar nasil oluyorda bizim ozel email adreslerimizi kendi ticari
amaclarina alet etmeye curet edebiliyorlar. Bunlari ne curretle ucuncu
dorduncu ve hatta bilmem kacinci sahislara vermeyi dusunebiliyorlar.
Bunlara karsi ne? yapilabilir.

Ben sahsen adima binlerce aptal reklam maili alip makinamin bunlarla
dolmasini istemiyorum bu konuda ne onerirsiniz?

Sevgiler Saygilar

ibrahim ALTUN
Akdeniz Universitesi
Hastane BIM