[LINUX:2603] Re: linux'da partition buyuklugu

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Tue, 15 Dec 1998 20:01:41 +0200 (EET)

On Tue, 15 Dec 1998, Arslan UNAL wrote:

> Linux'da da 2GB dan buyuk diskleri bolmek gerekiyor mu (windows da oldugu
> gibi)
Sanirim bOyle bir sinirlama yok!!(Emin deGilim)
eGer controller destekliyorsa linuxta gOruyor..
ama size Cok buYuk partitionlar kullanmanizi Onermem..
Sorun olunca bu sefer tum diskte sorun olur..!!

> Esas ogrenmek istedigim Linux da bolme yapmadan ne kadar buyuk bir diski
> kullanabilirim?
4.3 GB tek partition kullandim sorun olmadi .. Bu arada 8.3 U de $u anda
fdiskle tek partition yaptim o da sorun Cikarmadi..!! Demek ki sorun
yok;)
iyi CAli$malar..
dS