[LINUX:2563] Re: Kernel Derleme ve Ses Karti PROBLEMI

A.Gurcan Ozturk (aozturk@finland.ispro.net.tr)
Mon, 14 Dec 1998 16:27:39 +0200 (EET)

Warning mesajlarina aldirma,gelip gecici fani seyler :)
Sesi ayarlamak icin volume programini kullanabilirsin.
ftp.metu.edu.tr/pub/sunsite/apps/sound/ dizininde olmali yanlis hatirliyor
olabilirim. http://ftpsearch.ankara.edu.tr adresinde volume seklinde
tarayin ulasirsiniz.

A.Gurcan Ozturk
ISPRO Internet Services