[LINUX:2550] Re: everyone

Tanju Aktug (aktugt@cs.med.deu.edu.tr)
Mon, 14 Dec 1998 13:07:27 +0200 (EET)

Bence bu tur i$ler icin majordomo gibi bir listeci i$i cok
kolayla$tiriyor. Listenin ar$ivi tutuldugu gibi, arsiv'den web sayfalari
yapacak programlar ile ar$iv web'e yerle$ebiliyor. Kurumun bir kaç
makinasi olup, internet araciligi ile haberle$meye ba$larlar ise listeci
programi yine cali$maya devam eder....
Ben MHonArc kullaniyorum. Son derece mutluyum. Sayin Seral'den
ogrendigim script ile crontab her ak$am gunun maillerini web sitesine
yerle$tiriyor.
MHonArc ftp://psurg.med.deu.edu.tr/pub/linux/mhonarc2.gz baglantisindan
alinabilir. tar.gz'dir, ancak adi bu arada degi$mi$tir... Orginal
sitesinin adresi programin icinden cikiyor.

Sevgiler....

Mustafa Akgul wrote:

> her hangi bir liste-turu mekanizmayi hypermail/lwgate ile
> webe tasimakta yarar var.
>
> Kurum ici duyurlari bu sekilde webte tutmak (aninda haber vemrenin
> yaninda) oldukca yararli olur kanisindayim.
>
> listweb.bilkent.edu.tr gibi ornegin.
> hypermail'i
> http://sunsite.bilkent.edu.tr/pub/infosystems/
> altinda bulabilirsiniz.
>
> lwgate'i ftp.metu.edu.tr'de b\o olmazsa susnsite.unc.edu'de
> bulabilirisniz.
>
> Saygilar
> Mustafa Akgul

Tanju Aktug