[LINUX:2537] Re: Kernel Derleme

T. Koray Peksayar (koray@data-prints.com)
Mon, 14 Dec 1998 02:15:17 +0200 (EET)

Bahadir Armagan wrote:

> gibi "zImage diye bir dosya da hdd'nin hic bir yerinde yok. TONLARCA (
> daha dogrusu MByte'larca) HowTo ve FaQ okuduktan sonra kafamda muhtemel
> sorunlar hakkinda uzun bir liste belirdi:
> a) Her nekadar C bilmesem de "zImage" i olu$turmak icin yazilan programi

Peki kurulum sırsında ya da başka bir işlem sırsında "Pentium f00f bug
found. Workaround ....ed" gibi bir mesaj alıyor muydunuz ? Eğer bu F00F
bug'ı varsa GCC fatal error 11 verip durabilir.(durmaz da kernel derlenmez
yani)

Diğer sebepler:
-RAM adreslemesinde hata (RAM'lerde hardware hatası gibi. PC 100 olmayan
RAM'leri BX boardda çalıştırıyorsanız olabilir)
-Cache hatası (onboard cache'i BIOS setup'tan kapatınca kernel sorunsuz
derleniyor bazı makinelerde)
-Kernel kaynak kodunun bozuk olması (düşük ihtimal)

olabilir.

> compile i$lemi sirasinda gcc derleyicisi benim CELERON 300A i$lemcimin
> 128KByte Cache'ini yeterli bulmadi

Siz de o zaman bir K6 edinin :)

KORAY